
خدا.....امشب دلم خیلی گرفته ها ب این روزات قسم ب حسینت قسم اگ دلشو نشکنی اگ عشقشو لزش نگیری خیییلی ازت دلگیرمیشم دیگ بسمه...
ادامه مطلب
نمیدونم ی روز اینارو میخونی یا ن ولی اینو بدون منی ک تورو با ی دنیا عوض نمیکردم تو منو ب یه لاشی ترجیح دادی دوسال عشق وحاطرمونو با ی دخترعوض کردی ب این دل شکستم قسم نمیبخشمت هییچوق امروز وقتی دیدی وبهم نیش خند زدی باورم شد ک دوسال بازیچه بودم فقط سپردمت ب اون بالاییxa0...
ادامه مطلب