
خدا.....امشب دلم خیلی گرفته ها ب این روزات قسم ب حسینت قسم اگ دلشو نشکنی اگ عشقشو لزش نگیری خیییلی ازت دلگیرمیشم دیگ بسمه...
ادامه مطلب
وقتی عشقموباعشقش دیدم خیییلی دلم گرف ولی عب نداره حالاک باهاش خوشی خوش باشین آرزومه خوشبختیت هه...چطور تونستی پیش زن زندگیت بهم اونطورنگاکنی نکنه ب اونم مث من دروغ گفتی وانمودش کردی ب جزاون ب هیشکی فک نمیکنی که اینطوربهت اعتماد داره.خیییییییلی سخته(زندگیتو)با(زندگیش)ببینی...
ادامه مطلب